ایلیای من

آنچه امروز تکلیف است

دوشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۹۳، ۰۸:۳۲ ب.ظ

نامه جناب شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی خطاب به یکی از ساکنان وادی طلب:
بعرض عالی میرساند ،امید است با الطاف الهی سرگشتگان وادی طلب به مقصد برسند،و لنعم ما قال:
*دست از طلب مدار که در طی این طریق 
از پا فتادنی که بمنزل رسیدن است* 
""و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله و کان الله غفورا رحیما""
باری ، اولا که امروزه در بسته است و آن طرق سابق تماما مسدود است،ولی آنچه که امروزه تکلیف است :

نخست نماز اول وقت است،دوم اهتمام در حضور قلب در نماز و این کار مثل خوشنویسی است و به یک روز و دو روز درست نمی شود و طول زمان لازم دارد . از او که گذشت ، بیداری پیش از صبح است:
*هر گنج سعادت که خدا داد بحافظ 
از یمن دعای شب و ورد سحری بود*
(نشان از بی نشانها)

۹۳/۰۸/۱۹ موافقین ۰ مخالفین ۰
ایلیا الف

نظرات  (۱)

خیلی وبلاگ عالی و خوبی داری لذت بردم واقعا من هم البته یه وب دارم که متاسفانه کسی به من سر نمی زنه و تنهام دوست داری بیا نیامدی هم اشکال نداره بازم ممنون موفق باشی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی