ایلیای من

همه شما امام زمان را دوست دارید. اما آیا خبر دارید امام زمان شما را دوست دارد یا نه؟
اگر امام زمان در گوش شما بگوید، ببین فلانی من بیشتر از تو، تو را دوست دارم. می‌میرید، باور کنید که می میرید و به خاطر همین مقدار آشنایی, دیگر از امام زمان جدا نمی‌شوی. از عرفا می‌زنی جلو. دیگر روز و شب نداری، نورانی می‌شوی.
می‌گویی ولم کنید بابا. آقا من را می‌خواهد. چه کار می‌کنی آن موقع؟ چه جوری می‌روی #‏دعای_ندبه؟ می‌زنی همه را کنار،
برو کنار! آقا منتظر صدای من است.

استاد علیرضا پناهیان

۹۳/۱۰/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
ایلیا الف

نظرات  (۱)

۱۱ دی ۹۳ ، ۲۳:۰۱ محمد رضا مزرعی فراهانی
خبر داشتم... دس و جیغ و هورااااااااااا
پاسخ:
:)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی